ProRace specjalizuje się w świadczeniu usług chiptuningu z zastosowaniem profesjonalnego sprzętu i oprogramowania. Mamy wieloletnie doświadczenie z systemami samochodowymi i ich programowaniem, dlatego możemy pomóc we wszystkim, od wyboru najlepszych narzędzi ułatwiających pracę po odzyskanie uszkodzonych kalkulatorów.
Poniżej przedstawiamy szczegółową ofertę naszej firmy. Zadbaj o sprawność swojego samochodu i zwiększ jego osiągi razem z nami.
Wykonamy zwiększenie mocy, w każdym silniku turbo benzynowym oraz turbo diesel.
Przed każda modyfikacja wykonujemy obszerną diagnostyką komputerową danego auta. Kolejnym etapem jest weryfikacja kondycji silnika i poszczególnych podzespołów tj, turbo, wtryskiwacze, dpf.
Każda modyfikacje dostosowujemy pod indywidualną potrzebę klienta oraz kondycje samochodu.
Koszty modyfikacji są uzależnione od rodzaju sterownika silnika i poczynionych modyfikacji.
Posiadamy oryginalny sprzęt i oprogramowania który jest w stanie działać na najnowszych samochodach w 99% po złączu OBD.
Tuning elektroniczny polega na modyfikacji programu w urządzeniu elektronicznym ECU (z języka angielskiego – Engine Control Unit) sterującym pracą silnika w taki sposób, aby zwiększyć moc silnika i poprawić przebieg charakterystyki jego momentu obrotowego.
Dzięki modyfikacjom programu w jednostce sterującej silnika można otrzymać zwiększoną moc i moment obrotowy. Warunkiem poprawnej modyfikacji jest doskonała znajomość zasad działania zarówno silnika pod względem mechanicznym jak i jednostki sterującej pod względem elektronicznym. Jest to najbezpieczniejsza forma modyfikacji elektronicznej i w zasadzie działania odmienna od popularnych zastosowań typu BOX. Wszelkie zmiany są kalibrowane w sposób analogiczny jak w fabryce, co nie wprowadza żadnych nieprawidłowości w pracy jednostki napędowej. Daje to znacznie lepsze osiągi mimo niewielkich zakresów zmian i zachowuje trwałość jednostki napędowej, zwłaszcza automatycznych skrzyń biegów i takich urządzeń jak filtr cząstek stałych.
.
Komputerowa diagnoza samochodu
We współczesnych samochodach komputer silnika zarządza sterowaniem silnika i jego podzespołów. W celu znalezienia problemu na przeciw wychodzi diagnostyka komputerowa. Polega ona na podłączeniu specjalnego komputera diagnostycznego do sterownika naszego pojazdu.
Usługa ta pozwala dowiedzieć się, w jakiej kondycji aktualnie znajduje się samochód, czy parametry otrzymane odbiegają od zadanych a także czy i gdzie występują usterki oraz jakie są ich przyczyny, by następnie trafnie je usunąć.
Hot / Cold - start fix
Naprawa dawki startowej w silnikach diesel’a. Zdarza się, że auta szczególnie z grupy VAG mają często problem z rozruchem na ciepłym silniku.
Jesteśmy w stanie naprawić problem z odpalaniem Twojego diesel’a poprzez modyfikacje map startowych.
Usunięcie immobilizera
Usunięcie immobilizera z sterownika silnika.
Usuwanie poszczególnych kodów błędów.
Usuwanie DTC polega na usunięciu niechcianych błędów z sterownika silnika, przykładowo po odłączeniu egr, fizycznie pozbywając się elektroniki nie chcemy aby świecił nam check engine.
Wyłączyć można każdy niechciany błąd znajdujący się w sterowniku silnika.
Throttle valve actuator
Po usunięciu przepustnicy TVA koniecznym jest usunięcie jej z logiki komputera silnika, aby uniknąć spadków mocy oraz błędów i kontrolki silnika check engine.
POP & BANGS, CRACLE
Strzały z wydechu
Opcja skierowana do użytkowników aut z silnikiem benzynowym. Polega na aktywacji strzałów z wydechu po odpuszczeniu gazu. Warto dodać, iż do uwydatnienia strzałów warto pomyśleć o modyfikacji układu wydechowego.
Aktywacja twardej odcinki
Twarde odcięcie obrotów tzw. popcorn. Opcja dostępna zarówno dla samochodów z silnikiem diesla jak i benzynowym.
Wyłączenie opcji start/stop
Usługa polega na stałym usunięciu opcji start/stop z sterownika silnika.
sondy off - lambda 02/ nox
Męczą Cię uciążliwe błędy drugiej sondy lambda / O2 po wymianie lub usunięciu katalizatora, lub po prostu chcesz usunąć katalizator lub masz uszkodzoną sondę?
Możemy rozwiązać twój problem na zawsze.
Oferujemy elektroniczne wyłączenie drugiej sondy lambda / O2.
Usuwanie DPF polega na wyłączeniu dotrysku dodatkowej dawki paliwa, a przez to zablokowaniu regeneracji filtra DPF. W przypadku niesprawnego układu lub niewłaściwie eksploatowanego pojazdu dodatkowy dotrysk paliwa może spowodować rozrzedzenie i wzrost poziomu oleju, a w jego wyniku uszkodzenia silnika/turbiny.
Działanie AdBlue można bezpiecznie i skutecznie wyłączyć dezaktywując system bezpośrednio w sterowniku silnika. System zostanie odłączony raz na zawsze, już nigdy nie będziesz musiał martwić się komunikatami wyskakującymi na desce rozdzielczej ani jazdą w trybie awaryjnym.
Rozwiązanie polega na programowym, całkowitym wyłaczeniu obsługi systemu AdBlue w Państwa samochodzie. Poprzez modyfikację oprogramowania sterownika silnika (ECU)
Po wykonaniu w naszej firmie tej usługi znikają wszystkie błędy oraz tryby awaryjne związane z wadliwym działaniem tego układu oraz unikasz ryzyka wystąpienia ich w przyszłości.
KONTAKT
ProRace Chiptuning
Kielnarowa 26C, 36-020 Tyczyn
woj.podkarpackie
Rzeszów
Wyłączenie klap ma na celu zapobieganie częstym usterkom spowodowanym nieprawidłowym ich zabrudzeniem lub ewentualnemu urwaniu się ich i dostaniu do silnika. Zabieg ten, umiejętnie wykonany nie wiąże się z żadnym ryzykiem dla auta
Usługa polega na wyłączeniu elektronicznym w sterowniku ECU, zaworu EGR, który odpowiada za recyrkulacje gazów spalinowych.
Zachęcamy do regeneracji/czyszczenia zaworów egr jak i całego układu dolotowego powietrza.
EGR to komponent, który często ulega zanieczyszczeniu, zatarciu, lub uszkodzeniu elektronicznemu. Dzięki możliwości usunięcia go, klient nie musi robić drogiego wydatku. Uszkodzony EGR objawia się szarpaniem silnika, błędami diagnostycznymi w pamięci komputera (check engine) oraz trybem awaryjnym.